2011/06/12

華麗明星賽

上星期跟自己許下一個造娃衣預約,就是要造幾件「華麗」服。

這些華麗服對於,我的工作室其實不易,因為我用的都是再用布料,剩餘物料啊。

今日造了兩件華麗的,讓娃娃也去參加最後一集華麗明星賽。



Clover: 媽媽,呢件好熱呀,留返聖誕先著得唔得呀!
我:天鵝絨華麗丫嘛!

噶芝:媽媽,我唔要熱,我要滑滑。
我:真係識貨,呢塊係來自我個條好靚嘅真絲裙來架。
噶芝:媽媽,快D做,快D做!


六個小時後……這個真絲料,真是玩弄我,超難做,錯了不能拆,絲不斷甩出來,中間絲又易勾個洞;做到想哭啦,好煩呀。

嘓芝:媽媽,快D啦!趕唔切啦,華麗明星賽開始啦。
我:咪嘈啦。

終於,總算做成啦。吁———

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...